Vážený státe ....

25.09.2010 00:19

 

Vážený státe,

 

rád bych věděl,kam mám zajít,abych se mohl úplně odhlásit ze státního penzijního systému . Mám na mysli podepsání nějakého prohlášení , že až budu starý,nebudu od státu požadovat žádný důchod a na oplátku teď nebudu na tento systém muset platit. zároveň bych chtěl úplně přestat platit sociální pojištění ...

Rozhodl jsem se totiž,že bude jistější,když si sám budu spořit ve fondech , založím si akciové portfolio a koupím si na hypotéku nějakou nemovitost , kterou pak v důchodu buď prodám, nebo pronajmu . Mám totiž obavu , že jinak teď budu platit vysoké daně a až mi bude 65, stát řekne : " Soory, nejsou peníze na důchody - můžou za to předchozí vlády , to my ne . Jo a vy jste si vedle toho spořil do státem podporovaných penzijních fondů ? Sorry , ale inflace produkovaná minulým vedením ČNB tyto úspory znehodnotila, nehledě k tomu , že vám ty úspory zdaníme sedmdesáti procenty , aby bylo na důchody pro ty , kteří si nespořili. Jak by k tomu ti chudáci přišli, že ... " a hlavně vůbec nevím , zda se těch 66 let k k odchodu do důchodu dožiji .